Kalas x3

I fredags firades Emma med tjejkväll innehållande cupcakes och drinkar innan hon och jag gick ut. De andra följde inte med tråkigt nog, så vi fick klara oss själva. Tyckte vi lyckades rätt bra. Vi börjar kunna det nu ;P

Igår letades det blommor till pappas vardagsrumsfönster och sedan middag på stan med mamma, hennes kille och hans barn och kille :P Dock rörigaste restaurangen någonsin, och inte första gången mat glöms bort där så dit ska jag aldrig igen kan jag säga :P

Andreas mötte mig på stan, hem till mig för att mata Figaro, vidare till födelsedagsbarn nummer två, Therese. Dock lite sent så hinner tyvärr inte vara där så länge, men trevligt ändå! Emma hann dit också iofs och sen ner på stan för Memento. Bröt trenden med Allstars! Såg Anna Book uppträda och hade en trevlig kväll!

Idag försökte jag mig på lite plugg, men förstod inte så mycket så vet inte hur det här ska lösa sig... Sedan vidare till födelsedagsbarn nr 3, min farbror. Fick sallad och tårta där och blev lite prat. Väldigt trevligt och fick träffa lilla kusinbarnet, så söt! Nu laddar vi inför en sex dagars vecka med jobb och inlämning nästa måndag, poesianalys. Wie! Men de ska nog gå vägen :)

Just shoot for the stars
If it feels right
And aim for my heart
If you feel like it
Take me away, and make it okay
I swear I'll behave
Maroon 5 - Moves like Jagger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0